تعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیرگاه سراتو کوپه
ردیف | لیست خدمات |
---|---|
1 | موهاوی |
2 | اپتیما |
3 | اسپورتیج |
4 | سراتو |
5 | سورنتو |
6 | ریو |
7 | کادنزا |
8 | پیکانتو |
9 | اپیروس |
10 | کارنز |
12 | کارنیوال |
13 | سراتو کوپه |
14 | پراید |
15 | سراتو سایپا |
16 | سول |
17 | سلتوس |
18 | پگاس |
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور سراتو کوپه ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور سراتو کوپه هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور سراتو کوپه بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور سراتو کوپه امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی سراتو کوپه، یاتاقان زدن سراتو کوپه، سوختن واشر سرسیلندر سراتو کوپه، ایراد کوئل سراتو کوپه، کار نکردن دینام سراتو کوپه، مشکل کاتالیزور سراتو کوپه، خام سوزی سراتو کوپه و … جزء تعمیرات موتور سراتو کوپه محسوب می شوند و در صورت بروز، تعمیرگاه می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره تعمیرگاه موتور سراتو کوپه قرار می گیرند. اگر سراتو کوپه شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به تعمیرگاه سراتو کوپه مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو سراتو کوپه نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور سراتو کوپه توسط بهترین تعمیرکار سراتو کوپه در بهترین تعمیرگاه سراتو کوپه در تهران
تعمیرگاه سراتو کوپه
مکانیکی سراتو کوپه : تعمیرگاه تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو کوپه توسط تعمیرگاه :زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو کوپه با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در تعمیرگاه خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو کوپه در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو کوپه،چک کردن تایم خودرو سراتو کوپه،تایم کردن موتور و تایم گیری سراتو کوپه،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو کوپه : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری سراتو کوپه توسط تعمیرگاه:به علل متفاوت فیلر گیری توسط تعمیرگاه انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که سراتو کوپه در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در تعمیرگاه ارائه میشود.
سیلندر سراتو کوپه و سرسیلندر سراتو کوپه:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ سراتو کوپه، واتر پمپ سراتو کوپه و رادیاتور سراتو کوپه و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن سراتو کوپه ، واشر سر سیلندر سراتو کوپه آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. تعمیرگاه خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر سراتو کوپه،تعویض بلوک سیلندر سراتو کوپه،تعویض سر سیلندر سراتو کوپه،تعویض واشر سرسیلندر سراتو کوپه،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر سراتو کوپه،تعویض دسته موتور سراتو کوپه،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور سراتو کوپه انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور سراتو کوپه، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق سراتو کوپه است.در تعمیرگاه تعویض دسته موتور سراتو کوپه بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور سراتو کوپه،تعویض دسته موتور بالا سراتو کوپه،تعویض دسته موتور پایین سراتو کوپه
تعویض کاتالیزور سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : کاتالیزور سراتو کوپه با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو سراتو کوپه است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور سراتو کوپه، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو سراتو کوپه میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در تعمیرگاه خدمات کاتالیست سراتو کوپه در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور سراتو کوپه،تعویض کاتالیست سراتو کوپه،تخلیه کاتالیزور سراتو کوپه.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز سراتو کوپه توسط تعمیرگاه:گلویی اگزوز سراتو کوپه یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین سراتو کوپه می باشد که به صورت مستقیم به موتور سراتو کوپه وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در تعمیرگاه انجام میشود.
تعویض اویل پمپ سراتو کوپه توسط تعمیرگاه:اویل پمپ سراتو کوپه ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور سراتو کوپه به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ سراتو کوپه،تعویض اویل پمپ سراتو کوپه،تعویض فشنگی روغن سراتو کوپه،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ سراتو کوپه توسط تعمیرگاه :واتر پمپ سراتو کوپه یا پمپ آب سراتو کوپه قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو سراتو کوپه است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ سراتو کوپه ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ سراتو کوپه را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در تعمیرگاه انجام میشود.
تعویض تسمه دینام سراتو کوپه و هرزگرد و پولی سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : تسمه دینام سراتو کوپه، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل سراتو کوپه ، تعمیرگاه : فلایویل سراتو کوپه قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور سراتو کوپه ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر سراتو کوپه و تعویض پمپ بنزین سراتو کوپه ، تعمیرگاه : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو سراتو کوپه پمپ میکند. اگر پمپ بنزین سراتو کوپه به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو سراتو کوپه بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین سراتو کوپه معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر سراتو کوپه توسط بهترین تعمیرکار سراتو کوپه در بهترین تعمیرگاه سراتو کوپه در تهران
خدمات مکانیکی سراتو کوپه توسط بهترین تعمیرکار سراتو کوپه در بهترین مکانیکی سراتو کوپه در تهران
تعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیر سراتو کوپه و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط تعمیرگاه : علائم خرابی دیسک و صفحه سراتو کوپه ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic سراتو کوپه:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS سراتو کوپه: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS سراتو کوپه: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS سراتو کوپه : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS سراتو کوپه: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت سراتو کوپه و دیسک ترمز سراتو کوپه، تعویض لنت ترمز سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : تعویض لنت های سراتو کوپه و یا دیسک ترمز سراتو کوپه در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به تعمیرگاه نشان دهید، چرا که سیستم ترمز سراتو کوپه شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو سراتو کوپه، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های سراتو کوپه بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو سراتو کوپه، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در تعمیرگاه تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر سراتو کوپه و تعویض ماهک دنده سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو سراتو کوپه در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان سراتو کوپه ، تعمیرگاه : انواع جعبه فرمان سراتو کوپه ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : نشانه های میزان نبودن فرمان سراتو کوپه ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط تعمیرگاه.
تعویض و تعمیرات سیبک سراتو کوپه، تعمیرگاه :سیبک قسمتی از جلوبندی سراتو کوپه است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو سراتو کوپه بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در تعمیرگاه تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق سراتو کوپه در تعمیرگاه : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق سراتو کوپه، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو سراتو کوپه به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو سراتو کوپه است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در تعمیرگاه جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، تعمیرگاه اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : کمک فنرهای سراتو کوپه قسمت مهمی از جلوبندی سراتو کوپه هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو سراتو کوپه را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر سراتو کوپه به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای سراتو کوپه روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو سراتو کوپه در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو سراتو کوپه است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو سراتو کوپه می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .تعمیرگاه
تعمیرگاه سراتو کوپه
تعویض روغن گیربکس سراتو کوپه توسط تعمیرگاه : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در تعمیرگاه با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. تعمیرگاه. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی سراتو کوپه، تعمیرگاه : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری سراتو کوپه و دینام سراتو کوپه ، تعمیرگاه : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور سراتو کوپه : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل سراتو کوپه : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع سراتو کوپه : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو سراتو کوپه : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه،تعمیرگاه : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس سراتو کوپه خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار سراتو کوپه گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در تعمیرگاه با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس سراتو کوپه در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو سراتو کوپه است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس سراتو کوپه ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک سراتو کوپه : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس سراتو کوپه دارد.
تعویض روغن سراتو کوپه توسط بهترین روغن سراتو کوپه در بهترین تعویض روغنی سراتو کوپه در تهران
تعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیرگاه سراتو کوپه
سراتو کوپه ،تعمیرگاه ،تعمیر موتور سراتو کوپه ،مکانیکی سراتو کوپه ،تعمیرگاه سراتو کوپه ،تعمیرگاه تخصصی سراتو کوپه ،تنطیم موتور سراتو کوپه ،تعمیر abs سراتو کوپه ،تعویض روغن سراتو کوپه ،سرویس دوره ای سراتو کوپه ،باطری سازی سراتو کوپه تعمیر گیربکس سراتو کوپه ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر سراتو کوپه ،تعویض روغن گیربکس سراتو کوپه ،تعویض روغنی سراتو کوپه ،میزان فرمان سراتو کوپه ،تعویض لنت سراتو کوپهتعمیرگاه سراتو کوپه
تعمیر پمپ بنزین سراتو کوپه
بهترین مکانیکی سراتو کوپه
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور سراتو کوپه
بهترین تعمیرگاه سراتو کوپه
44627360