بهترین مکانیکی پیکانتو
بهترین مکانیکی پیکانتو
بهترین مکانیکی پیکانتو
بهترین مکانیکی پیکانتو
ردیف | لیست خدمات |
---|---|
1 | موهاوی |
2 | اپتیما |
3 | اسپورتیج |
4 | سراتو |
5 | سورنتو |
6 | ریو |
7 | کادنزا |
8 | پیکانتو |
9 | اپیروس |
10 | کارنز |
12 | کارنیوال |
13 | سراتو کوپه |
14 | پراید |
15 | سراتو سایپا |
16 | سول |
17 | سلتوس |
18 | پگاس |
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور پیکانتو ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور پیکانتو هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور پیکانتو بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور پیکانتو امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی پیکانتو، یاتاقان زدن پیکانتو، سوختن واشر سرسیلندر پیکانتو، ایراد کوئل پیکانتو، کار نکردن دینام پیکانتو، مشکل کاتالیزور پیکانتو، خام سوزی پیکانتو و … جزء تعمیرات موتور پیکانتو محسوب می شوند و در صورت بروز، بهترین مکانیکی می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره بهترین مکانیکی موتور پیکانتو قرار می گیرند. اگر پیکانتو شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به بهترین مکانیکی پیکانتو مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو پیکانتو نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور پیکانتو توسط بهترین تعمیرکار پیکانتو در بهترین تعمیرگاه پیکانتو در تهران
بهترین مکانیکی پیکانتو
مکانیکی پیکانتو : بهترین مکانیکی تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پیکانتو توسط بهترین مکانیکی :زنجیر تایم - تسمه تایم پیکانتو با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در بهترین مکانیکی خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم پیکانتو در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پیکانتو،چک کردن تایم خودرو پیکانتو،تایم کردن موتور و تایم گیری پیکانتو،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم پیکانتو : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری پیکانتو توسط بهترین مکانیکی:به علل متفاوت فیلر گیری توسط بهترین مکانیکی انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که پیکانتو در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در بهترین مکانیکی ارائه میشود.
سیلندر پیکانتو و سرسیلندر پیکانتو:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ پیکانتو، واتر پمپ پیکانتو و رادیاتور پیکانتو و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن پیکانتو ، واشر سر سیلندر پیکانتو آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. بهترین مکانیکی خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر پیکانتو،تعویض بلوک سیلندر پیکانتو،تعویض سر سیلندر پیکانتو،تعویض واشر سرسیلندر پیکانتو،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر پیکانتو،تعویض دسته موتور پیکانتو،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور پیکانتو انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور پیکانتو، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق پیکانتو است.در بهترین مکانیکی تعویض دسته موتور پیکانتو بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور پیکانتو،تعویض دسته موتور بالا پیکانتو،تعویض دسته موتور پایین پیکانتو
تعویض کاتالیزور پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : کاتالیزور پیکانتو با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو پیکانتو است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور پیکانتو، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو پیکانتو میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در بهترین مکانیکی خدمات کاتالیست پیکانتو در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور پیکانتو،تعویض کاتالیست پیکانتو،تخلیه کاتالیزور پیکانتو.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز پیکانتو توسط بهترین مکانیکی:گلویی اگزوز پیکانتو یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین پیکانتو می باشد که به صورت مستقیم به موتور پیکانتو وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در بهترین مکانیکی انجام میشود.
تعویض اویل پمپ پیکانتو توسط بهترین مکانیکی:اویل پمپ پیکانتو ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور پیکانتو به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ پیکانتو،تعویض اویل پمپ پیکانتو،تعویض فشنگی روغن پیکانتو،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ پیکانتو توسط بهترین مکانیکی :واتر پمپ پیکانتو یا پمپ آب پیکانتو قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو پیکانتو است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ پیکانتو ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ پیکانتو را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در بهترین مکانیکی انجام میشود.
تعویض تسمه دینام پیکانتو و هرزگرد و پولی پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : تسمه دینام پیکانتو، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل پیکانتو ، بهترین مکانیکی : فلایویل پیکانتو قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور پیکانتو ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر پیکانتو و تعویض پمپ بنزین پیکانتو ، بهترین مکانیکی : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو پیکانتو پمپ میکند. اگر پمپ بنزین پیکانتو به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو پیکانتو بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین پیکانتو معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر پیکانتو توسط بهترین تعمیرکار پیکانتو در بهترین تعمیرگاه پیکانتو در تهران
خدمات مکانیکی پیکانتو توسط بهترین تعمیرکار پیکانتو در بهترین مکانیکی پیکانتو در تهران
بهترین مکانیکی پیکانتو
تعمیر پیکانتو و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط بهترین مکانیکی : علائم خرابی دیسک و صفحه پیکانتو ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic پیکانتو:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS پیکانتو: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS پیکانتو: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS پیکانتو : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS پیکانتو: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت پیکانتو و دیسک ترمز پیکانتو، تعویض لنت ترمز پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : تعویض لنت های پیکانتو و یا دیسک ترمز پیکانتو در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به بهترین مکانیکی نشان دهید، چرا که سیستم ترمز پیکانتو شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو پیکانتو، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های پیکانتو بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو پیکانتو، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در بهترین مکانیکی تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر پیکانتو و تعویض ماهک دنده پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو پیکانتو در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان پیکانتو ، بهترین مکانیکی : انواع جعبه فرمان پیکانتو ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : نشانه های میزان نبودن فرمان پیکانتو ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط بهترین مکانیکی.
تعویض و تعمیرات سیبک پیکانتو، بهترین مکانیکی :سیبک قسمتی از جلوبندی پیکانتو است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو پیکانتو بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در بهترین مکانیکی تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق پیکانتو در بهترین مکانیکی : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق پیکانتو، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو پیکانتو به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو پیکانتو است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در بهترین مکانیکی جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، بهترین مکانیکی اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : کمک فنرهای پیکانتو قسمت مهمی از جلوبندی پیکانتو هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو پیکانتو را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر پیکانتو به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای پیکانتو روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو پیکانتو در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو پیکانتو است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو پیکانتو می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .بهترین مکانیکی
بهترین مکانیکی پیکانتو
تعویض روغن گیربکس پیکانتو توسط بهترین مکانیکی : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پیکانتو خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در بهترین مکانیکی با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. بهترین مکانیکی. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی پیکانتو، بهترین مکانیکی : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری پیکانتو و دینام پیکانتو ، بهترین مکانیکی : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور پیکانتو : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل پیکانتو : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع پیکانتو : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو پیکانتو : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پیکانتو ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک پیکانتو،بهترین مکانیکی : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک پیکانتو شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک پیکانتو کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس پیکانتو خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار پیکانتو گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک پیکانتو است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در بهترین مکانیکی با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک پیکانتو تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پیکانتو، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس پیکانتو در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک پیکانتو یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو پیکانتو است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس پیکانتو ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک پیکانتو از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک پیکانتو : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس پیکانتو دارد.
تعویض روغن پیکانتو توسط بهترین روغن پیکانتو در بهترین تعویض روغنی پیکانتو در تهران
بهترین مکانیکی پیکانتو
بهترین مکانیکی پیکانتو
پیکانتو ،بهترین مکانیکی ،تعمیر موتور پیکانتو ،مکانیکی پیکانتو ،تعمیرگاه پیکانتو ،تعمیرگاه تخصصی پیکانتو ،تنطیم موتور پیکانتو ،تعمیر abs پیکانتو ،تعویض روغن پیکانتو ،سرویس دوره ای پیکانتو ،باطری سازی پیکانتو تعمیر گیربکس پیکانتو ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر پیکانتو ،تعویض روغن گیربکس پیکانتو ،تعویض روغنی پیکانتو ،میزان فرمان پیکانتو ،تعویض لنت پیکانتوبهترین مکانیکی پیکانتو
تعمیر پمپ بنزین پیکانتو
بهترین مکانیکی پیکانتو
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور پیکانتو
بهترین تعمیرگاه پیکانتو
44627360