بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
ردیف | لیست خدمات |
---|---|
1 | موهاوی |
2 | اپتیما |
3 | اسپورتیج |
4 | سراتو |
5 | سورنتو |
6 | ریو |
7 | کادنزا |
8 | پیکانتو |
9 | اپیروس |
10 | کارنز |
12 | کارنیوال |
13 | سراتو کوپه |
14 | پراید |
15 | سراتو سایپا |
16 | سول |
17 | سلتوس |
18 | پگاس |
انتخاب بهترین تعمیرکار موتور سراتو سایپا ، از جمله این خدمات می توان به تعمیرات تخصصی موتور سراتو سایپا هم از لحاظ مکانیکی و هم از لحاظ برقی اشاره نمود. موتور سراتو سایپا بدون شک بخش اصلی و قلب تپنده آن است و در صورت بروز مشکل نمی توان در مورد آن اهمال نمود. از طرفی با توجه به پیچیدگی موتور سراتو سایپا امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد بخش مکانیکی و الکتریکی موتور با یکدیگر، حساسیت کار بسیار بالاست. مشکلاتی از قبیل روغن سوزی سراتو سایپا، یاتاقان زدن سراتو سایپا، سوختن واشر سرسیلندر سراتو سایپا، ایراد کوئل سراتو سایپا، کار نکردن دینام سراتو سایپا، مشکل کاتالیزور سراتو سایپا، خام سوزی سراتو سایپا و … جزء تعمیرات موتور سراتو سایپا محسوب می شوند و در صورت بروز، بهترین تعمیرگاه می تواند طی یک زمان بندی مناسب و با کیفیتی بالا به رفع و اصلاح آنها بپردازد.علاوه بر آن مشکلات مربوط به ای سی یو (ECU) نیز در زمره بهترین تعمیرگاه موتور سراتو سایپا قرار می گیرند. اگر سراتو سایپا شما ارورهای ای سی یو ارسال می کند، می توانید جهت رفع مشکل به بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا مراجعه نمایید. ای سی یو در واقع مجموعه ای از سنسورهاست که روی موتور خودرو سراتو سایپا نصب هستند و عملکرد آن را کنترل می نمایند.
تعمیر موتور سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرکار سراتو سایپا در بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا در تهران
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
مکانیکی سراتو سایپا : بهترین تعمیرگاه تایم گیری یا تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه :زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو سایپا با جنس لاستیکی یا فلزی و زنجیری، قسمتی از لوازم مصرفی است و با اتمام عمرش بایستی تعویض گردد. زنجیر تایم - تسمه تایم، میل لنگ را به میل سوپاپ و سوپاپ ها وصل میکند لذا در صورتی که به موقع تعویض نگردد و پاره شود ، سبب کج شدن سوپاپ میگردد و هزینه گزافی به عهده مشتری می اندازد، در بهترین تعمیرگاه خدمات زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو سایپا در موارد زیر انجام میشود.تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو سایپا،چک کردن تایم خودرو سراتو سایپا،تایم کردن موتور و تایم گیری سراتو سایپا،هزینه تعویض زنجیر تایم - تسمه تایم سراتو سایپا : هزینه تعویض برای خودروهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع موتور دارد
فیلرگیری سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه:به علل متفاوت فیلر گیری توسط بهترین تعمیرگاه انجام میشود ولی عمده علت آن زمانیست که سراتو سایپا در سربالایی ها داغ میکند که دلیل آن سفت یا خلاص بودن سوپاپ هاست ، در فیلر گیری سوپاپ ها را تنظیم میکنیم که سفت یا خیلی شل نباشد تا از خروج انرژی موتور و گرم شدن خودرو جلوگیری کنیم. این خدمت در بهترین تعمیرگاه ارائه میشود.
سیلندر سراتو سایپا و سرسیلندر سراتو سایپا:یکی از مهمترین وظایف سر سیلندر انسداد سیلندر و ایجاد یک ناحیه بسته است و همینطور آب بندی محفظه احتراق، سیلندر و سر سیلندر همیشه با دماهای بالا سر و کار دارد به همین علت توسط سیستم خنک کاری میشوند ، اویل پمپ سراتو سایپا، واتر پمپ سراتو سایپا و رادیاتور سراتو سایپا و فن وظیفه خنک کاری سر سیلندر را دارند و در صورت خرابی هر کدام سیلندر تاب بر میدارد و نیاز به تراشکاری و … دارد. در صورت جوش آوردن سراتو سایپا ، واشر سر سیلندر سراتو سایپا آسیب میبیند و آب وارد سیستم احتراق میگردد و سیستم نیاز به تراشکار پیدا میکند. بهترین تعمیرگاه خدمات زیر را جهت رفع مشکلات سیلندر ، جوش آوردن خودرو ، آب و روغن قاطی کردن موتور انجام میدهد :تعمیر سرسیلندر سراتو سایپا،تعویض بلوک سیلندر سراتو سایپا،تعویض سر سیلندر سراتو سایپا،تعویض واشر سرسیلندر سراتو سایپا،تراشکاری سیلندر و سرسیلندر سراتو سایپا،تعویض دسته موتور سراتو سایپا،رفع لرزش موتور و لگد زدن با تعویض به موقع دسته موتور سراتو سایپا انجام میشود ، یکی از وظایف مهم دسته موتور سراتو سایپا، کاهش انتقال لرزشهای موتور به اطاق سراتو سایپا است.در بهترین تعمیرگاه تعویض دسته موتور سراتو سایپا بصورت ذیل انجام میشود :بررسی سلامت دسته موتور سراتو سایپا،تعویض دسته موتور بالا سراتو سایپا،تعویض دسته موتور پایین سراتو سایپا
تعویض کاتالیزور سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : کاتالیزور سراتو سایپا با جنس سرامیک مانند و پوسته فلزی، قطعه ای جهت جلوگیری از آلایندگی خودرو سراتو سایپا است و با پر شدنش باید تعویض گردد. کاتالیزور سراتو سایپا، درون اگزوز قرار دارد لذا در صورتی که در زمان صحیح به مکانیکی نروید و پر شود ، سبب کاهش قدرت خودرو سراتو سایپا میگردد و ممکن است به آسیب موتوری منجر شود ، در بهترین تعمیرگاه خدمات کاتالیست سراتو سایپا در موارد زیر انجام میشود:بررسی خالی یا پربودن کاتالیزور سراتو سایپا،تعویض کاتالیست سراتو سایپا،تخلیه کاتالیزور سراتو سایپا.
تعمیر و تعویض گلویی اگزوز سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه:گلویی اگزوز سراتو سایپا یک لوله است که اولین قطعه از سیستم اگزوز ماشین سراتو سایپا می باشد که به صورت مستقیم به موتور سراتو سایپا وصل می شود، در ناحیه اتصال گلویی اگزوز به موتور یک واشر نسوز قرار دارد که واشر گلویی اگزوز نامیده میشود. واشر گلویی همراه 2 پیچ و مهره فنر دار ، جهت اتصال گلویی به موتور تعبیه شده که عموما در زمان تعمیر و تعویض گلویی، تعویض میشوند. این خدمت نیز در بهترین تعمیرگاه انجام میشود.
تعویض اویل پمپ سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه:اویل پمپ سراتو سایپا ، پمپ روغن و به انگلیسی oil pump قطعه ایست که روغن را جهت خنک کاری و لغزنده بودن قطعات موتور سراتو سایپا به حرکت در میآورد و به این منظور قدرت خود را از میل لنگ میگیرد: رفع چراغ روغن ناشی از ضعیف شدن اویل پمپ سراتو سایپا،تعویض اویل پمپ سراتو سایپا،تعویض فشنگی روغن سراتو سایپا،رفع مشکل گرفتگی فیلتر های اویل پمپ با تعویض آن.
تعمیر و تعویض واتر پمپ سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه :واتر پمپ سراتو سایپا یا پمپ آب سراتو سایپا قسمتی از سیستم خنک کاری خودرو سراتو سایپا است که زنجیر تایم - تسمه تایم معمولا، واتر پمپ را مستقیما میگرداند همچنین در بعضی ماشین ها زنجیر تایم - تسمه تایم کمکی که به پولی سر پمپ آب متصل است پره های درون آن را به گردش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور در ارتباط است. در صورت خرابی واتر پمپ سراتو سایپا ، احتمال خرابی موتور و سرسیلندرو بلوک سیلندر وجود دارد، توصیه میشود هر 100 هزار کیلومتر ، واتر پمپ سراتو سایپا را تعویض نمایید ، تعویض واتر پمپ در بهترین تعمیرگاه انجام میشود.
تعویض تسمه دینام سراتو سایپا و هرزگرد و پولی سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : تسمه دینام سراتو سایپا، اجزای مختلف مانند فن ، سیستم هیدرولیک ، تهویه مطبوع ( کولر ) و پمپ آب و دینام را به هم مربوط میکند و این کار از طریق پیچیدن دور هرزگردها اتفاق می افتد. انواع هرزگرد و پولی هایی که تسمه دینام دور آن میچرخد : پولی میل لنگ،پولی دینام،پولی هیدرولیک،هرزگرد،تسمه سفت کن.
تعمیر و تعویض فلایویل سراتو سایپا ، بهترین تعمیرگاه : فلایویل سراتو سایپا قطعه ایست که از یک طرف به میل لنگ و از طرف دیگر به دیسک و صفحه میرسد که وظایفی از قبیل کاهش لرزش موتور سراتو سایپا ، تعدیل و تقویت قدرت پیستون و راه اندازی موتور با کمک استارت دارد و در صورت خرابی ، علائمی در حوزه وظایف خود نشان میدهد. از جمله خرابی های فلایویل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد : مسطح نبودن فلایویل و تاب نداشت ،مرکز بنودن محل بلبرینگ شفت،تراز نبودن لنگی عمودی فلایویل،خرابی دنده فلایویل،خط افتادن فلایویل،گشادی جای پیچ های فلایول
تعمیر سراتو سایپا و تعویض پمپ بنزین سراتو سایپا ، بهترین تعمیرگاه : پمپ بنزین یا fuel pump ، بنزین را از درون باک به سمت موتور خودرو سراتو سایپا پمپ میکند. اگر پمپ بنزین سراتو سایپا به درستی کار نکند سوخت به موتور نمیرسد و احتراق کامل انجام نمیشود و در نتیجه خودرو سراتو سایپا بد کار میکند و یا خاموش میگردد.نحوه کارکرد پمپ بنزین و محل قرارگیری آن : پمپ بنزین سراتو سایپا معمولا نزدیک باک بنزین است تا در تماس مستقیم با بنزین باشد و خنک گردد. همچنین قرارگیری این قطعه در باک بنزین سبب کاهش سر و صدای آن میگردد. پمپ بنزین سالم بنزین را با فشاری بین 4-6 بار به موتور خودرو هدایت میکند. اگر فشار این قطعه کم شود، سوخت رسانی به درستی انجام نمیشود و در نتیجه موتور خودرو عملکرد درستی نشان نخواهد داد، این فشار را با فشار سنج ینزین اندازه گیری میکنند.
تعمیر سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرکار سراتو سایپا در بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا در تهران
خدمات مکانیکی سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرکار سراتو سایپا در بهترین مکانیکی سراتو سایپا در تهران
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
تعمیر سراتو سایپا و تعویض دیسک و صفحه خودروهای دنده ای و دیسک و صفحه گیربکس اتوماتیک توسط بهترین تعمیرگاه : علائم خرابی دیسک و صفحه سراتو سایپا ، متوسط عمر دیسک و صفحه 50،000 کیلومتر می باشد و بروز مشکلات پیش از این مسافت ، معمولا کمتر پیش می آید.با این حال ، عواملی مانند عادت های رانندگی ، نشت مایعات و فشار زیاد می توانند این مدت زمان ماندگاری را کوتاه کنند .نشانه های خرابی دیسک و صفحه کلاچ :1.تلق تلق کردن،2.لیزخوردن 3.خوب گاز نخوردن در اتومبیل های گیربکس دستی ، راننده با گرفتن کلاچ در واقع انتقال قدرت را از موتور به گیربکس قطع میکند و در نتیجه میتواند دنده ماشین را تغییر دهد و میزان قدرت منتقله به چرخها را تغییر دهد. اجزا و قطعات کلاچ عبارتند از: صفحه کلاچ ، دیسک کلاچ ، فلایویل ، دو شاخه کلاچ ، شاخکها ، بلبرینگ کلاچ و اهرم ، که از کاسه چدنی تشکیل شده است.
تعمیر ABS سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : ترمز ABS یا Anti-lock braking system ، جهت قفل نکردن ترمز در شرایط بارانی و ترمز های شدید به کار می آید و مکانیسم آن نوسان در گرفتن ترمز است به این صورت که در زمان کوتاهی تعداد زیادی ترمز گرفته میشود. * ecu ترمز ABS:ecu به سیستمهای ترمز ABS دستور میدهد و باعث وارد عمل شدن ترمز ای بی اس میگردد که از طریق رینگ ABS نیرو به چرخها وارد شده و سبب ایستادن خودرو میگردد. * واحد کنترل hydraulic سراتو سایپا:قلب ترمز ABS است. ورودی این واحد، فرمانی است که از ecu دریافت میشود که مقدار روغن ترمز ABS مناسب را به سیستم ترمز ABS اعلام میکند. این سیستم میتواند تا ۱۵ بار در ثانیه باز و بسته شود. این واحد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل، سیم پیچهای سلونوییدی، شیرهای برقی، بلوک کنترل کننده هیدرولیکی، شیرهای خروجی، یاتاقان، پیستونهای تعدیل کننده پمپ، موتور، پیچ و مخزن فشار کم است. شیرهای برقی ABS سراتو سایپا: شیر برقی ها در واحد hydraulic مقدار روغن خروجی را کنترل میکنند. اساس کار این شیرها با مغناطیس است اما خودشان آهنربا نیستند و به صورت طبیعی خاصیت مغناطیسی ندارند، اما با عبور جریان برق از سیکپم لولههای اطراف آن، خاصیت الکترومغناطیسی پیدا میکنند که با توجه به جریان برق وردی مقدار روغن را تنظیم میکند.شیرهای ورودیای که با برق کار میکنند میتواند بنا بر نوع آن تا ۱۵ بار باز و بسته شود. امروزه بیشتر به جای شیر برقی از پیستونهای متحرک یا پیچ استفاده میکنند. * پمپ ABS سراتو سایپا: با توجه به مقدار سرعتی که خودرو دارد و میزان نیرویی که برای ایستادن آن لازم است ، مقدار روغن ترمز ABS تنظیم میشود. نیرویی که باعث پمپاژ روغن ترمز ABS به داخل سیستم ترمز ABS میشود توسط پمپ تأمین میگردد. * سیلندر اصلی ABS سراتو سایپا : با فشردن پدال ترمز پیستون اولیه و ثانویه ABS به حرکت در میآیند و در نتیجه حرکت پیستونهای کمکی، پیستون اصلی نیز به حرکت در می آید و باعث ورود و خروج روغن ترمز ABS میگردد. * سنسورهای ABS سراتو سایپا: سنسورهای موجود در ترمز ABS، سنسورهایی هستند که در حرکت چرخ کاربرد دارند و در دو نوع فعال و غیرفعال هستند، سنسور های فعال از زمانی که سرعت ما از یک کیلومتر بیشتر میشود، فعال هستند و تفاوتی که با سنسورهای غیر فعال دارند این است که سنسورهای غیر فعال زمانی که سرعت از هفت کیلومتر به بالا است فعال میشود.
تعویض لنت سراتو سایپا و دیسک ترمز سراتو سایپا، تعویض لنت ترمز سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : تعویض لنت های سراتو سایپا و یا دیسک ترمز سراتو سایپا در شرایط مختلف متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است دیسک های ترمز علامت هایی مثل سایش و پاره شدن در هنگام ترمز گرفتن، ارتعاش و یا بوی لاستیک را به نمایش بگذارند، اگر علامت های فوق برای شما آشنا میباشند، بهتر است در اسرع وقت ماشین را به بهترین تعمیرگاه نشان دهید، چرا که سیستم ترمز سراتو سایپا شما دچار ایراد شده است. به طور کلی اقدام برای تعویض هر چهار دیسک ترمز موجود در خودرو سراتو سایپا، میتواند عاقلانه باشد. معمولا عمر دیسک های سراتو سایپا بسته به کیلومتر طی شده یا روش رانندگی شما بررسی میشوند.مثلا ماشین هایی که در آنها سبک ترمز گرفتن بسیار شدید و خشن باشد و یا مسافتی به اندازه 25000 تا 70000 کیلومتر طی شده است، نیاز به بررسی و یا تعویض دیسک های ترمز خواهند داشت.
تعویض بلبرینگ چرخ سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : بلبرینگ چرخ با تاثیر کاهش اصطحکاک و کارکرد روان ماشین در جاده برای عملکرد مناسب خودرو سراتو سایپا، توپی ، لاستیک و چرخ ضروری است. از علائم خرابی آن سایش ناهموار تایر ، صدای سنگ زنی ، لرزش فرمان ، لق زدن چرخ و … است. در بهترین تعمیرگاه تعمیرات چرخ و بلبرینگ آن بصورت حرفه ای انجام میشود.
تعمیر سراتو سایپا و تعویض ماهک دنده سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : ماهک دنده قطعه ای مرتبط با گیربکس است و در صورت خرابی ، دنده خودرو سراتو سایپا در جای خود بصورت صحیح قرار نمیگیرد و کج میشود. همچنین گاها درست جا نرفتن دنده میتواند ناشی از خرابی ماهک دنده باشد.
تعمیرات جعبه فرمان سراتو سایپا ، بهترین تعمیرگاه : انواع جعبه فرمان سراتو سایپا ، جعبه فرمان دنده شانه ای و پنیون ،جعبه فرمان هیدرولیک،جعبه فرمان مکانیکی،جعبه فرمان های جک داخل،جعبه فرمان های جک بیرون. علائم خرابی جعبه فرمان چه هستند ؟ خلاصی بیش از حد در دستگاه فرمان – سفت بودن فرمان – گیج بودن فرمان خودرو حین رانندگی – اتومبیل در حالت معمولی رانندگی به یک جهت کشیده شود – خودرو در هنگام ترمز کردن به یک سمت کشیده شود – چرخ جلو در سرعت کم لرزش داشته باشد – چرخهای جلو در سرعتهای زیاد ناپایدار است (لرزش در سرعت زیاد) – پس زدن فرمان – تایرها در سر پیچها صدای ناهنجار تولید کنند – رانندگی خشن و سخت باشد
میزان فرمان سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : نشانه های میزان نبودن فرمان سراتو سایپا ، تغییر در حالت قرارگیری غربیلک فرمان،کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت،لاستیک سایی و از بین رفتن سریع لاستیک ها،روش های میزان فرمان میزان فرمان جزئی از طریق غربیلک فرمان،میزان فرمان کلی از زیر خودرو و درون چال توسط بهترین تعمیرگاه.
تعویض و تعمیرات سیبک سراتو سایپا، بهترین تعمیرگاه :سیبک قسمتی از جلوبندی سراتو سایپا است که قسمت عمده ای از خرابی های جلوبندی و صداهای زیر خودرو از آن است، لذا برای رفع صداهای جلوبندی خودرو سراتو سایپا بایستی بررسی گردد. سیبک از چند اتصال ، بوش و یاتاقان تشکیل شده که در استقلال تعلیق چرخ های جلو نسبت به عقب خودرو موثر است. در بهترین تعمیرگاه تمامی ایرادات مربوط به جلوبندی و سیبک خودرو تعمیر و رفع و رجوع میگردد.
تعویض و تعمیرات بوش طبق سراتو سایپا در بهترین تعمیرگاه : بوش طبق ( Control Arm ) ، قطعهای برای اتصال قطعات مختلف در سیستم تعلیق؛ تفاوت شاخص بین سیبک و بوش طبق، در این است که سیبکها در جهتهای گوناگون حرکت میکنند؛ ولی بوش فقط میتواند در یک سو متحرک باشد. کاربرد اصلی بوش طبق سراتو سایپا، بهعنوان صداگیر جهت رفع سروصدا در حین حرکت روی پستی بلندیها، حذف لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو سراتو سایپا به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه است. قابل ذکر است که یکی علایم خرابی بوش طبق ، ایجاد سروصدا و لرزش از زیر و جلو خودرو سراتو سایپا است که نشان میدهد این قطعه، وظیفه خود را بهدرستی انجام نمیدهد. در بهترین تعمیرگاه جلوبندی ابتدا صدای زیربندی خودرو را کارشناسی و سپس نسبت به رفع مشکل بوش طبق ها ، بهترین تعمیرگاه اقدام میکند.
تعویض و تعمیرات کمک فنر سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : کمک فنرهای سراتو سایپا قسمت مهمی از جلوبندی سراتو سایپا هستند که دو کار انجام می دهند: اول کنترل حرکت فنرها و سیستم تعلیق دوم کمک فنرها تایرهای خودرو سراتو سایپا را همیشه در تماس با زمین نگه می دارد. برخی ایرادات در کمک فنر سراتو سایپا به ظاهر قابل تشخیص است. هر گونه تغییر شکل در کمک فنر نشان دهنده یک آسیب است. در این شرایط تغییر شکل میتواند ناشی از تصادف یا ضربه باشد و افتادگی در محل فنرها نیز نشان دهنده نقص در آن است.اگر روی کمک فنرهای سراتو سایپا روغن وجود داشته باشد نشان دهنده نشتی روغن است. آسیب دیدن آب بندی محفظه روغن سبب نشتی آن میشود و در صورت روغن ریزی باید نسبت به تعویض فنرها اقدام کرد.خودرو سراتو سایپا در سطح ناهموار نباید به طور غیر طبیعی بالا و پایین شود و اگر خودرو در سطح ناهوار حالت فنری و سر و صدا داشته باشد نشان دهنده اشکال در کمک فنرهاست و باید بررسی شود.
تعویض و تعمیرات میل تعادل و میل موج گیر سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : تعمیر میل تعادل قسمت شایعی در تعمیرات جلوبندی خودرو سراتو سایپا است . میل تعادل که در اصطلاحات فارسی به آن میل موج گیر نیز می گویند، سبب حفظ تعادل و ممانعت از چپ شدن خودرو سراتو سایپا می شود. این میله از چنس فولادی ساخته شده و در دو سر خود دارای بوش است و اغلب بین فاصله دو چرخ در یک محور قرار می گیرد. به این شکل می توان گفت میل تعادل یا میل موج گیر دو سر چرخ ها را به یکدیگر متصل می کند. میل تعادل همچنین با استفاده از دو اتصال محوری در دو طرف به شاسی متصل می شود .بهترین تعمیرگاه
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
تعویض روغن گیربکس سراتو سایپا توسط بهترین تعمیرگاه : تعویض روغن گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا خود را جدی بگیرید تا به تعمیر گیربکس اتوماتیک دچار نشوید. ما در بهترین تعمیرگاه با سال ها تجربه به صورت تخصصی تمامی خدمات گیربکس اتوماتیک از جمله تعویض روغن گیربکس اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهیم. نکته ای که در این خصوص باید دقت کنید اینه که شاید در ظاهر تعویض روغن اتوماتیک امری ساده باشد و هر جایی بتوان آن را تعویض کرد اما قطعا اینطور نیست و در خیلی از موارد یک تعویض روغن ساده موجب به وجود آمدن آسیب و تقه در گیربکس میشود و بسیار این چنین موارد به ما مراجعه کردند که روغن گیربکس اتوماتیک خودروشون رو هرجایی تعویض کردند و بعد دچار مشکل شدند. پس حتما قبل از مراجعه کمی تحقیق کنید سپس اقدام کنید تا دچار هزینه های گزاف تعمیرات گیربکس نشوید و با خیال آسوده رانندگی کنید. بهترین تعمیرگاه. نام دیگر روغن گیربکس، واسکازین است. واسکازین واژه ای روسی است و اگر آن را معنی کنیم به معادل روغن جعبه دنده می رسیم. روغن کاری برای بخش های متحرک خودرو یا هر وسیله ی مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نداشتن روغن، امکان اینکه بخش های متحرک به طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را خوب انجام بدهند، تقریبا ناممکن می شود.روغن های حیاتی خودروها به طور معمول دو عملکرد مهم را انجام می دهند: روغن کاری و تمیز کردن. هنگامی که روغن در قطعات گردش می کند ، خاک و خاشاک های فلزی را که می تواند در طول زمان جمع شود تمیز می کند. اگر خوش شانس باشید ، این زباله ها در ته محفظه می نشیند و در سیستم گردش نمی کند. به همین دلیل است در تعویض روغن باید حتما فیلتر عوض یا به خوبی شسته شود.جعبهدندهها به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیمبندی میشوند. در این بین جعبهدندههای دستی حساسیت کمتری به نوع روغن نشان میدهند و معمولا مجاز هستیم واسکازین آنها را طی دورههای طولانیتری در قیاس با گیربکسهای اتوماتیک تعویض کنیم. باطری سازی سراتو سایپا، بهترین تعمیرگاه : باطریسازی از نظر علم بهداشت حرفه ای به عملیات تعویض و تعمیر باطری خودرو اطلاق می شود. در صورتی که خیلی از افراد در ابتدا که این اصطلاح را می بینند تصورمیکنند که این لغت به معنای ساخت و تولید باطری ماشین باید باشد.یک باطری ماشین از دو فلز غیر هم جنس و یک محلول الکترولیت تشکیل شده است الکترولیت مورد استفاده در باطری اتومبیل، محلول آب و اسید سولفوریک و دو فلز غیر هم جنس آن سرب و پراكسیدسرب می باشد. باتری سراتو سایپا و دینام سراتو سایپا ، بهترین تعمیرگاه : باتری منبع برقرسانی در خودرو محسوب میشود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین میشود. اما مگر باتری خودرو تمام نمیشود ؟ دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد و کار آن مثل شناورها در کولرهای آبی است. انژکتور سراتو سایپا : کار انژکتور مانند کاربراتور است و وظیفه ترکیب سوخت و هوا و تزریق آن به موتور را بر عهده دارد ، با این تفاوت که این کار را بسیار دقیق تر از کاربراتور انجام میدهد .کویل سراتو سایپا : کویل وظیفه تقویت ولتاژ برق باتری را برعهده دارد. جریان مستقیم ایجاد شده توسط باتری ۱۲ولت است و ولتاژ مورد نیاز برای ایجاد جرقه بین ۲ الکترود شمع خودرو در حدود ۷۰۰۰ ولت . این افزایش و تقویت ولتاژ توسط کویل انجام میشود .وایر شمع سراتو سایپا : جریان الکتریسیته باید به شمعها برسد تا جرقه ایجاد شود و این کار توسط وایر شمع و لایه عایق آن انجام میشود . کامپیوتر خودرو سراتو سایپا : در خودروهای انژکتوری برای تنظیم و کنترل مقدار سوخت مصرفی از کامپیوتر استفاده شده است . از دیگر کاربردهای کامپیوتر میتوان به افزایشدهنده امنیت و امکانات رفاهی خودرو و البته عیبیاب پیشرفته اشاره کرد .
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا،بهترین تعمیرگاه : از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس سراتو سایپا خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار سراتو سایپا گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنن. نکته ای دیگر برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید. ما در بهترین تعمیرگاه با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا تخصص ماست .نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار ، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید.گیربکس یا جعبه دنده در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شود. گیربکس های دستی نخستین سیستم جعبه دنده طراحی شده در صنعت خودروسازی دنیا بودند. اما طراحی و مهندسی داخلی گیربکس های اتوماتیک کمی پیچیده تر از گیربکس های دستی است. لذا تعمیر گیربکس اتوماتیک نیز به مراتب دشوارتر بوده و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا، یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس سراتو سایپا در تهران است که با بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان در خدمت مشتریان عزیز میباشد. تعمیرات گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا یکی از کارهای بسیاری تخصصی در مکانیک خودرو سراتو سایپا است که نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. تعمیرکاران گیربکس سراتو سایپا ما با گذراندن دوره های تخصصی در داخل و خارج از کشور از دانش و مهارت بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا از جمله گیربکس های AT، AMT،CVT،DCT،AL4،ZF و … برخوردارند. گیربکس های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی از ساختار پیچیده تری برخوردارند و از این رو نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارند. سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک سراتو سایپا : تعویض روغن، فیلتر و سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک در زمان معین و مشخص، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس سراتو سایپا دارد.
تعویض روغن سراتو سایپا توسط بهترین روغن سراتو سایپا در بهترین تعویض روغنی سراتو سایپا در تهران
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
سراتو سایپا ،بهترین تعمیرگاه ،تعمیر موتور سراتو سایپا ،مکانیکی سراتو سایپا ،تعمیرگاه سراتو سایپا ،تعمیرگاه تخصصی سراتو سایپا ،تنطیم موتور سراتو سایپا ،تعمیر abs سراتو سایپا ،تعویض روغن سراتو سایپا ،سرویس دوره ای سراتو سایپا ،باطری سازی سراتو سایپا تعمیر گیربکس سراتو سایپا ،تعمیر گیربکس اتوماتیک ،تعمیر کولر سراتو سایپا ،تعویض روغن گیربکس سراتو سایپا ،تعویض روغنی سراتو سایپا ،میزان فرمان سراتو سایپا ،تعویض لنت سراتو سایپابهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
تعمیر پمپ بنزین سراتو سایپا
بهترین مکانیکی سراتو سایپا
بهترین تعویض روغنی غرب تهران
بهترین تعویض روغنی شمال تهران
تعمیر و تعویض کاتالیزور سراتو سایپا
بهترین تعمیرگاه سراتو سایپا
44627360